Saturday 31 May 2014

Testimoni Customer En. Husband


Lama juga mummy mengandung nie tak update blog, maklumlah dekat nak due, sakit sini sana.....tumbuh gigi bongsu pulak...huhu...

Hari ini saya nak kongsikan testimoni daripada salah seorang customer en husband saya, Mr. V di Pulau Pinang. Mr. V merupakan seorang jurutera di pejabat kontraktor di Pulau Pinang.

Mr. V start tanya pasal set menyusu selepas isterinya bersalin anak kedua mereka selepas raya cina. Rupa-rupanya isteri Mr. V tak pernah bf anak pertama mereka, malah mereka menyusu sepenuhnya susu tepung yang mencecah RM 100++ setin (boleh tahan seminggu sahaja!!)

Selepas mengetahui rahsia susu ibu banyak dari segi permakanan dan teknik mengepam, Mr. V membuat keputusan untuk mencuba set menyusu dengan mengambil ESP & Alfalfa dulu.

Alhamdulillah dengan berkat-Nya, isteri Mr. V rasa perubahan yang ketara semasa bf anak kedua mereka. Susu dia semakin banyak dan walaupun dia berkerja sepanjang hari di pejabat, dia masih mampu mengepam susu di pejabat dan cukup untuk anak mereka.

Isterinya siap letak ESP & Alfalfa di pejabat untuk memastikan dia mengambil ikut jadual yang dicadangkan. Isterinya telahpun restock selepas ESP & Alfalfa dia habis.

Apbl En. suami bertanya tentang keberkesanan ESP & Alfalfa yang diambil semasa meeting di tapak bina, Mr. V sangat berpuas hati sebab dia dapat jimat $$$ untuk bayar ansuran rumah landed mereka di Seberang Perai.

Bagi sesiapa yang ingin try set ini, bolehlah order dari saya.

Sharing is caring.........

hazritakahar   012-5785845

hazritakahar@gmail.com

www.hazritakahar.blogspot.com




No comments:

Post a Comment